Zamknij
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie : http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamówienia publiczne - Oddział Główny - Rok 2017


Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek z podziałem na 8 części

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukuj

czwartek, 11 maja 2017 14:50

Postępowanie o udzielenie zamówienia wszczęte 11 maja 2017 r.

Termin składania ofert: 22 maja 2017 r. do godz. 10:30

Termin otwarcia ofert: 22 maja 2017 r. o godz. 11:00

Termin składania ofert: 23 maja 2017 r. do godz. 10:30

Termin otwarcia ofert: 23 maja 2017 r. o godz. 11:30

Uwaga!

Zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.

Nowe terminy:

Termin składania ofert: 24 maja 2017 r. do godz. 10:30

Termin otwarcia ofert: 24 maja 2017 r. o godz. 11:30

Uwaga!

Zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.

Nowe terminy:

Termin składania ofert: 25 maja 2017 r. do godz. 10:30

Termin otwarcia ofert: 25 maja 2017 r. o godz. 11:30

Nazwa postępowania „Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek z podziałem na 8 części”

Numer postępowania AZ/4/PN/D/AA/ko,kz,um/17

Rodzaj zamówienia: dostawy

Załączniki:
 00_Ogłoszenie o zamówieniu nr 505780_N_2017 z dnia 11.05.2017.pdf953 Kb
 01_SIWZ.pdf2204 Kb
 02_załączniki_formularze.zip155 Kb
 03_Załącznik nr 7.1_wzór umowy na artykuły biurowe.pdf428 Kb
 04_Załącznik nr 7.2_wzór umowy na materiały eksploatacyjne do drukarek i kseroko489 Kb
 05_ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_nr_85140_2017_z_dnia_18.05.2017 r..pdf63 Kb
 06_Wyjaśnienie_i_zmiana_treści_SIWZ_NA_670_AZ_189_17.pdf204 Kb
 07_Formularz_6.1_artykuly_biurowe_po zm._18.05.2017.xlsx30 Kb
 08_Formularz_6.3_artykuly biurowe_po zm. 18.05.2017.xls66 Kb
 09_Formularz_6.5_artykuly_biurowe_po zm. 18.05.2017.xls68 Kb
 10_Formularz_6.7_artykuly_biurowe_po zm. 18.05.2017.xlsx37 Kb
 11_Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 85685_2017 z dnia 19.05.2017 r..pdf25 Kb
 12_Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ_NA_674_AZ_215_17 z dnia 19.05.2017 r..pdf76 Kb
 13_Formularz 6.2_materiały eksploatacyjne_19.05.2017.xls80 Kb
 14_Formularz 6.8_materiały eksploatacyjne_19.05.2017.xlsx27 Kb
 15_ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 86263_2017 z dnia 22.05.2017 r..pdf29 Kb
 16_zmiana treści SIWZ NA-688_AZ-221_2017.pdf108 Kb
 17_Formularz 6.3_artykuły biurowe_po zm. 22.05.2017.xls66 Kb
 18_Formularz 6.5_artykuły biurowe_po zm. 22.05.2017.xls68 Kb
 19_Formularz 6.7_artykuły biurowe_po zm. 22.05.2017.xlsx37 Kb
 20_Załącznik nr 2_Formularz_wykluczenie_spełnianie warunków udziałuw postępowani152 Kb
 21_Załącznik nr 3_Formularz_Zobowiazania do oddania zasobów.doc134 Kb
 22_Załącznik nr 4_Formularz Oświadczenia dot. grupy kapitałowej.doc135 Kb
 23_Załącznik nr 5_wykaz dostaw.doc134 Kb
 24_Załącznik nr 6_Formularz Oferty.docx52 Kb
 25_Informacja z otwarcia ofert.pdf480 Kb
 Wybór oferty, część 1_2_3_4_5_6_7_8.pdf236 Kb
   


Świadczenie usług ochrony obiektów Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowego Instytutu Badawczego

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukuj

czwartek, 11 maja 2017 12:58

Zgłasza: Oddział Główny

Tryb postępowania: Zamówienie na usługi społeczne

Termin składania ofert: do dnia 18 maja 2017 do godziny 10:00

Otwarcie ofert: 18 maja 2017 o godzinie 10:30


   


Nieograniczony przetarg pisemny na sprzedaż zbędnych środków trwałych IMGW-PIB

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukuj

piątek, 17 lutego 2017 15:17


   


Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowego Instytutu Badawczego

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukuj

piątek, 27 stycznia 2017 14:34

Zgłasza: Ośrodek Główny

Numer postępowania: AZ/2/PN/U/AI/ko;kz/17

Tryb: przetarg nieograniczony

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 06.02.2017 r. do godziny 09:30

TERMIN OTWARCIA OFERT: 06.02.2017 r. do godziny 10:30

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 14.02.2017 r. do godziny 09:30

TERMIN OTWARCIA OFERT: 14.02.2017 r. do godziny 10:30

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 16.02.2017 r. do godziny 09:30

TERMIN OTWARCIA OFERT: 16.02.2017 r. do godziny 10:30

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 20.02.2017 r. do godziny 09:30

TERMIN OTWARCIA OFERT: 20.02.2017 r. do godziny 10:30

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 22.02.2017 r. do godziny 09:30

TERMIN OTWARCIA OFERT: 22.02.2017 r. do godziny 10:30

   


Wsparcie w utrzymaniu w pracy operacyjnej klastra obliczeniowego GRAD wykorzystywanego dla obliczeń numerycznego modelu prognozy pogody COSMO

Uwaga, otwiera nowe okno. PDFDrukuj

poniedziałek, 16 stycznia 2017 10:18

Zgłasza: Ośrodek Główny

Tryb: przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: do 24 lutego 2017 r. do godziny 10:00

Otwarcie ofert 24 lutego 20167 r. o godzinie 11:00

Termin składania ofert przedłużony do dnia 9 marca 2017 r. do godziny 10:00

Otwarcie ofert: 9 marca 2017 r . o godzinie 11:00

Zamawiający zaprasza na wizję lokalną w dniu 30 stycznia 2017 r. o godzinie 10:00 (kontakt w sprawie wizji lokalnej: pkt 2.12. SIWZ)