Zamknij
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie : http://wszystkoociasteczkach.pl.

Złote godło Laur Klienta 2010 dla Pogodynki

Złote godło Laur Klienta 2010 dla Pogodynki

 

Pogodynka.pl zdobyła złote godło LAUR KLIENTA 2010.

Miło mi poinformować, że nasz internetowy serwis pogodowy www.pogodynka.pl znalazł się wśród laureatów szóstej edycji programu  „LAUR KLIENTA 2010” w kategorii "Portale pogodowe".

Tytuł upoważnia IMGW do posługiwania się logotypem – złote godło Laur Klienta 2010, który jest wyrazem popularności oraz jakości naszego produktu.

 

"Laur Klienta/Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską wywiad konsumencki przyniósł odpowiedź na jedno z podstawowych pytań:

które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie?

Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła jest dla nas bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku.

 

Laur Klienta jest dla nas potwierdzeniem dobrej opinii o naszym serwisie www.pogodynka.pl oraz formą jego zbiorowej rekomendacji.

 

 

 

Zobacz dyplom >>

laur konsumenta

 

Łukasz Legutko - Zastępca Dyrektora

ds. Administracji, Informatyki, Marketingu i Współpracy z Zagranicą